27.5.09

SABÍAS QUE...?
Sabiades que xa rematou Sabías que...? Foron catro semanas de intenso traballo e busca de información..., pero eu estou convencido de que en realidade pásase ben fedellando pola biblio adiante e buscando información por todas partes.
Aquí tedes a foto dos gañadores, co diploma que os acredita como tales. Foi tan reñido que gañaron por só 1,5 puntos, porque o segundo equipo andáballe moi cerca!
Tanto uns coma outros terán o seu premio e, ademais, hai outros catro participantes que tamén terán premio por sorteo. Isto éche unha festa!!


5 comentarios:

Anónimo dijo...

Epa!! q fotasos!!
justaronme as fotos =)
e sobre todo ganar por segundo ano
consecutivo!!!!
pena que po ano nn poda participar :'(

pero molou!!!

jajaja

veña po ano mas e mellor = )

asi po ano poderan ganar outros jjjajaja

jonatan!

Adrian Lado 1ºD dijo...

Pos alegrome de que ganarades eh!
Eu non puden participar porque non encontren grupo...si non participaba,e Emilio como se queixa de que nadie lle firma o blog pos aise que pasar jajaajjaja (vasme matar Emilio).


Adrián.

Anónimo dijo...

ola Emili!!!!!!!!!!
tantotempo ehh????
Hoxe fomos o insti e nn tabas(q poucas ganas ai de traballar, q marchamos antes de tempo), ademas oxe adelantamosche pola recta de dor e nin nos vistes (q pouco miramos pa carretera e despos disimos que os novos nn saben condusir).
bueno, xa nos veremos o dia das notas ou asi.

Bicos

Mayra

Dori$ dijo...

Ola Emilio!!

Xa van duas veces qe fomos o insti facer unha visita e non estabas:
a primeira ves que era cando che operaron e onte que xa marcharas, non é nada, pos aver si o día das notas che pillamos. E como di Mayra tedes que atender más cando conducides,que aunque era primeira hora da mañan, podiadesvos fijar que duas tolas dun coche estabanvos saludando.


En fin, enorabuena a Jony, Yanira, Marina e Carlos. Que o equipo de Jony xa he a segunda ves consecutiva que gana en dous anos,fanlle un barro, asi que xa sabes Emilio a facer as preguntas más dificiles que senon ganan sempre os mismos. =D
Tamen dicir que ton orgullosa do meu primo Ángel(tamen me teño qe chulear un pouco de primo), que quedou nun bo segundo puesto como sua prima o ano pasado, asi se fai defendendo o apellido. Aver si para o ano ganas, xa que eu nos 4anos que tuven no instituto non puden.

Pos non dijo nada más que creo que me estendin o suficiente e despos criticades tamen todas as faltas de ortografia que teño e esto non pode ser.

1 saludo e 1 biko mu grande a todos.

%ELENA%

Emilio dijo...

Estou disposto a perdoar todas as faltas de hortighrafoa que fagan falta ante comentarios coma estes emáis vindo de quen veñen!

Pena non estar,chicas!! pero xustamemnte marchei correndo... a mercar os regalos dos premios!

En canto o da carretera... que medo, que peligro!! De hoxe en diante irei ao insti no bus!!

Un bico grande grande.
Emilio