13.10.09

II Certame de Micro-relatos e Ilustración
Que medo me das...!
Xa está convocado o segundo certame de micro-relatos de medo, o primeiro deste curso.
Hai tamén un certame de ilustración dos relatos, feito(s) polo propio autor/a ou por outro concursante. Tedes as bases nas aulas, nos corredores e, por suposto, na propia biblio. O prazo de entrega remata o próximo luns 26 e podedes mandalos ao correo da biblioteca (que tedes aquí mesmo, na columna da dereita) ou entregalo na biblio en papel ou en lapis de memoria, tarxeta... Recordade de firmar con pseudónimo e entregar o nome real en sobre pechado.
Non teñades medo e animádevos!!

6 comentarios:

CHIDUCA dijo...

ESTE TRABALLO BAI ESTAR UNHA PASADA TON DESEANDO QUE EMPECE

Érica dijo...

eu nn creo que faga ese traballo..
o ke seguro q fago e o das calabasas! :)
jajaja

saturno dijo...

eu non sei si o von facer!!!
pero mellor sera pra subir a nota!!!
sera un punto e medio mas ou menos pero algo é!!!

Éricaaa! dijo...

buuf eu nn creo ke o faga... tantos examenes e deveres ke aii... esto nn se parece nada a primaria! xa estudiei pa o de L. Castellana! aver si mañan me sale ven o examen :) xa fixen o de gallego! pero o q mais MEDO lle teño é o de mates :S aver si me saleee been! diiios mio jaja
bueno profe vemonos mañan ;)
dentro dun poukiño von a repasar por onesima ves o de lengua jaja!

Adela dijo...

eu era pa facelo pero creo que xa e demasiado tarde e eso que xa o tiña pensado . bueno e o das cabazas no e que eso a min non se me da moi ben que se diga ...
erica a ti eso daseche ben e !

Jonatan dijo...

jooooo

eu tamen qro faceloo

:'(