10.2.10

A QUEN TI QUEIRAS
Este curso cambiamos o formato da celebración de Palabra Namorada. Non temos, como outros anos, un certame de poesía. Este ano somos nós, desde a biblio, os que vos regalamos uns poemas para o día de San Valentín. Escolle o teu e ragálallo "a quen ti queiras", sen esquecer que hai moitos tipos de amor.
Xa que sempre nos resultan máis fáciles as palabras que firen, as que tapan os sentimentos, que sexa agora o tempo das palabras fermosas, das que nos achegan ao outro. Feliz San Valentín!

4 comentarios:

CLara 1ºC dijo...

OLaa, bueno eu deixovos aqui o meu comentario,para que sepades que me gusta moito todo o conto das postales e eso, que non o podo escribir todo aqui porque si non , non acabo na vida.
Bueno eu acabo de ler aqui un poema que hoxe na escuela non me fijara nel , ainda que eu xa escollín o meu poema, espero que os demais tamén o fagan.
Bueno eu marcho...que se me vai facendo tarde!
Chao

CLara 1ºC dijo...

Ah unha preguntiña...
En que blog se colgaran (ou se colgaron) as fotos da excursion de inglés?

Respondede cando poidades.


ChaO

adela 1º B dijo...

a min tamen me parece unha boa idea e os poemas estan moi bn.
tamen me gustaria saber como Clara cando se colgaran as fotos e donde.

Anónimo dijo...

colgaronse nas: Pedras do Vilán.
e puxeronas hoxe